Remišová = odborníčka? Nerobte si zo mňa srandu!

4. októbra 2016, Roman Novák, Nezaradené

Počas víkendových politických debát sa pravidelne dozvedáme pár informácii, ktoré nás, veľmi jemne povedané, prekvapia. Niekoľko takých som sa dozvedel aj v nedeľu a drvivú väčšinu z úst pravicového „Jánošíka“ Igora Matoviča. Zarezonovali vo mne najmä dve týkajúce sa jeho poslankyne NR SR Veroniky Remišovej.

Tá sa podľa každého súdneho človeka v parlamente neprejavuje ani trochu odborne, ba naopak, jej hlúposť niekedy ľuďom bije do očí. Matovič o nej pri tomto všetkom v nedeľu hovoril ako o hotovom zázraku nového zloženia NR SR. Príde mi to ako keby klub OĽaNO vo svojich radoch nemal žiadnu sebareflexiu, pretože ak má byť toto ich najkvalitnejšia politička, je to naozaj nevídaná hanba.

Prvou otázkou teda ostáva úroveň odbornosti Veroniky Remišovej a úprimne, chcel by som vedieť, že v akom odbore tou odbornosťou disponuje. Je síce veľmi pekné, že vyštudovala kvalitné univerzity, avšak aj na nej sa ukazuje, že to nie je všetko. Práca v Komisii ju naviac skôr odtrhla od reality, čo sa teraz prejavuje. Videl som ju vyjadrovať sa ku školstvu, k zdravotníctvu, k bezpečnostnej politike atď. V čom je teda jej silná stránka, tak to netuším, pretože vyjadrenia ku každej z vymenovaných oblastí pôsobili vyslovene neodborne.

Ďalším vyjadrením ma Matovič dostal „na kolená“. Vraj Veronika Remišová je nová Iveta Radičová. To som už naozaj nevedel, že či je vhodné zasmiať sa, alebo si poplakať. Iveta Radičová aspoň na sebe pracovala a mala akú takú predstavu o riadení hospodárstva krajiny. Čo má s ňou preboha Veronika Remišová? Veď tá by vám nevedela bez rozmýšľania povedať ani rozdiel medzi fiškálnou a monetárnou politikou!

Buďme teda na rozdiel od Igora realistickí a povedzme si úprimne, že Veronika Remišová bola veľkým omylom na jeho kandidátke. To, že niekto upozorní na nejakú kauzu, predsa z neho ešte nerobí hotového odborníka. Dúfajme teda, že nám v budúcnosti budú politické strany prinášať do NR SR kvalitnejších ľudí.